Dla klientów, którzy aktywnie
sprzedają na zagranicznych marketplace’ach

Obszary współpracy

  • Audyt aktualnych działań

    Kompleksowo zbadamy aktualne działania, możliwości Twojej organizacji, procesy oraz cele. Dzięki temu rozpoczniemy współpracę z lepszym zrozumieniem Twoich potrzeb.

  • Modele sprzedaży

    Niezależnie od tego czy chcesz sprzedawać z własnego magazynu lub magazynu fulfillmentowego, pomożemy Ci w zarządzaniu zasobami na marketplace.

  • Doradztwo w strategii

    Po audycie pomożemy Ci dopasować strategię sprzedaży na marketplace do strategii Twojej organizacji. Zaplanujemy wspólnie działania, które następnie rozpiszemy na zadania.

  • Amazon Brand Registry

    Będziemy zarządzać Twoją marką na Amazon, dzięki czemu będziemy wspólnie czuwać nad jej ochroną. W razie potrzeby zarejestrujemy ją w tym programie.

  • Analizy konkurencji

    Przeprowadzimy cykliczne analizy konkurencji uwzględniając dobre praktyki w Twojej kategorii. Dzięki temu lepiej ją zrozumiesz i podejmiesz świadome kroki strategiczne.

  • Analizy cenowe

    Przeprowadzimy cykliczne analizy cenowe w Twojej kategorii, to pomoże Ci świadomie budować strategię cenową oraz określać marżę przy zachowaniu konkurencyjności.

  • Konsultacje w tworzeniu treści

    Dzięki cyklicznym analizom konkurencji będzimy stale monitorować dobre praktyki w tworzeniu treści w Twojej kategorii oraz pomożemy w budowaniu SEO.

  • Implementacja produktów

    Dodamy Twoje produkty na platformę oraz przejmiemy wszelkie aktualizacje contentu.
    Zadbamy również o A+ Content i Brand Story.

  • Pomoc z Compliance

    Będziemy weryfikować i uploadować dokumenty produktowe na marketplace. Dzięki temu unikniesz potencjalnej blokady Twojego listingu.

  • Budżet marketingowy

    Biorąc pod uwagę Twoje założenia strategiczne, pomożemy Ci określić odpowiedni budżet marketingowy, którego będziemy się bezwzględnie trzymać prowadząc działania.

  • Obsługa kampanii marketingowych

    W zależności od platformy, przejmiemy wszelkie działania marketingowe prowadząć kampanie PPC w Twoim imieniu.

  • Zdrowie konta

    Będziemy dbać o zdrowie Twojego konta sprzedażowego stale monitorując wyniki. Przekażemy również dokładne wymogi jakościowe każdego marketplace’u.

  • Kontakt z marketplace

    Całkowicie przejmiemy od Twojej firmy kontakt z danym marketplace, dzięki czemu po naszej stronie pozostanie rozwiązywanie sporów i problemów.

  • Raportowanie i status działań

    Będziemy cyklicznie raportować osiągane wyniki oraz organizować spotkania statusowe, na których będą omawiane podjęte działania.

  • Optymalizacje procesów

    Pomożemy stworzyć i zoptymalizować procesy związane ze sprzedażą na marketplace. Dzięki temu zmaksymalizujesz efektywność Twojego zespołu.

  • Dedykowany opiekun konta

    Wyznaczymy dedykowanego opiekuna konta po naszej stronie, który będzie proaktywnie działać z Twoją firmą. Nasz opiekun będzie działać maksymalnie z 3 firmami na raz.


OBSŁUGUJEMY


Amazon logo
Logo of Allegro
Kaufland logo
ManoMano logo
Etsy logo

Proces współpracy

Współpraca z nami zaczyna się zawsze od spotkania z managerem strategicznym.
Na tym spotkaniu poznajemy aktualną sytuację Waszej organizacji, możliwości oraz cele.
Następnie układamy strategię sprzedaży gospodarując wszystkie wymienione obszary współpracy.
Po akceptacji ze strony klienta:

  • rozpisujemy całość na zadania w formie roadmapy,

  • określamy punkty kontrolne,

  • określamy częstotliwość spotkań statusowych,

  • określamy budżety marketingowe,

  • zaczynamy działać.

Głównym opiekunem konta po naszej stronie jest manager operacyjny, który na bieżąco dba o terminowość wykonywanych zadań oraz pozostaje w stałym kontakcie z klientem.
Jest dodatkowo wspierany przez managera strategicznego, który zajmuje się wsparciem w budowaniu przewagi rynkowej.


Zanim zaczniemy

Sprawdź czy ta usługa odpowiada Twoim potrzebom


Czym wyróżnia się ta usługa na tle konkurencji?

Usługa została skrojona pod firmy, które chcą mądrze sprzedawać wykorzystując zagraniczne marketplace’y.
Nasz model biznesowy został zaprojektowany w oparciu o wyeliminowanie głównych problemów we współpracy agencyjnej takich jak: brak proaktywności, odtwórczość zadań.

Manager strategiczny stale dba o rozwój konta sprzedawcy a mała ilość klientów pozwala opiekunowi konta na proaktywne działanie.


Do kogo jest kierowana ta usługa?

Ta usługa skierowana jest do firm, które aktywnie sprzedają na zagranicznych marketplace’ach i chcą mądrze skalować swoją sprzedaż i związać się z agencją, której ludzie nie są przeciążeni natłokiem klientów.
Do firm, które szukają proaktywnego podejścia.

Ile to kosztuje?

Nasze wynagrodzenie opiera się na procentowej prowizji od sprzedaży przy zachowaniu kwoty minimalnej, która statystycznie nie przekracza 70–80% średniego kosztu zatrudnienia etatowego Ecommerce Managera. Dzięki temu otrzymujesz pełne wsparcie w budowie i rozwoju sprzedaży przy niższym ryzyku kosztowym, a nasza motywacja rośnie razem z Twoimi wynikami i rentownością.

Nie tworzycie contentu?

Tworzenie contentu nie jest częścią tej usługi.
Wierzymy, że klient jest najlepszym specjalistą od swojego produktu. Jako agnecja będziemy na bieżąco konsultować tworzenie treści oraz w razie potrzeby pokażemy Ci od podstaw jak tworzyć je samodzielnie.
Dzięki temu ta kompetencja zostanie w Twojej organizacji.


Brakuje tego czego potrzebujesz?

Sprawdź naszą ofertę usług jednorazowych